Gdy mój synek zaczął pić mleko Nan…

mleko_nan_pro_2

… nasze życie – co tu kryć – stało się łatwiejsze. Tu nie chodzi o to, że miałam dość karmienia go piersią. Nie, postanowiłam twardo, że przez te przepisane sześć miesięcy będzie otrzymywał mój pokarm. Od samego początku zależało mi przecież na jego zdrowiu.

Nim wybrałam mleko następne, bardzo wiele czytałam. Jestem zarejestrowana na kilku forach parentingowych, czytam opinie. Przede wszystkim jednak polegam na zdaniu specjalistów. A oni piszą zgodnie: mleko następne Nan to dobry wybór, jeżeli chce się naprawdę zadbać o dostarczenie maksymalnej ilości dobroczynnych składników swojemu dziecku. Żywe kultury bakterii, dobroczynne białko OPTI PRO, długołańcuchowe wielonienasycone kwasy tłuszczowe wspierające rozwój mózgu i wzroku, żelazo, jod, witamina D, mikroelementy i w 13 witamin – to wszystko czyni wrażenie.

A z tych rzeczy, o których mniej się pisze, a też są niesamowicie ważne – to mleko ma pyszny smak! I wiem to nie tylko wnioskując z szybkości, z jaką mój maluch opróżnia butlę. Przyznam Wam się do czegoś po cichu – zawsze nie mogę się oprzeć, by nie skosztować nieco mleka w proszku. W tym wypadku musiałam się powstrzymywać, by nie pożerać zawartości puszki łyżeczkami! Bo kupujemy opakowanie w puszcze, by mieć pewność, że nam go nie zabraknie! Co – zważywszy na apetyt nie tylko malucha, ale i mój 😉 – nie jest takie oczywiste.

Tak, stanowczo nasze życie stało się łatwiejsze. Ja wreszcie mogłam zjeść kiszonej kapusty, za którą tak strasznie tęskniłam! A mój mąż zyskał te bezcenne chwile bliskości z maluchem, co bardzo sobie ceni. Co tu kryć – ja też. Jeżeli zdarza się pobudka w nocy, to już nie jest takie oczywiste, że to ja muszę wstać do dziecka 😉 .

Skomentuj

