Kaszki Nestle dla zdrowia

kaszka_nestle_zdrowy_brzuszekDziś nasz maluch coś ciężko trawił te swoje nowe odkrycia kulinarne :(.
Słowo daję, gdy opowiadano mi, że rodzicielskie tematy to „kupka, brzuszek i pieluszki”, zżymałam się i irytowałam na upraszczanie i krzywdzącą opinię o tym, jaka papka robi się z umysłów rodziców. Tymczasem teraz potwierdzałam sama tę opinię, bo już niejeden dzień martwiłam się kupką, której nie było.

Na szczęście – po pierwsze – mam obecnie w głębokim poważaniu, jak ktoś mnie ocenia w mym rodzicielstwie. Po drugie – wiem już doskonale, jak pomóc synkowi w opresji. Wypróbowałam i potwierdzam: niejednokrotnie ratowała nas specjalna linia kaszki Nestle na zdrowy brzuszek.
Ogólnie to wszystkie kaszki Nestle służą zdrowiu naszego malucha. Ale jeden z produktów z linii na zdrowy brzuszek zawiera dodatek śliwki. Dziś zatem, gdy widziałam, że synek pręży się i robi już naprawdę marudny, nie czekałam długo. Dostał wersję ze śliwką (którą nawiasem mówiąc wcina, aż mu się uszka trzęsą!) i uff… mogę być spokojna. Położę małego spać bez emocji, jak spędzimy noc, czy będzie nerwowa i słabo przespana.
Takie błogie noce często zapewniają nam właśnie kaszki podawane na dobranoc. Jest tyle smaków do wyboru! Kolacja nigdy nie jest nudna. I zawsze spożywana z apetytem.
A my z mężem – co tu dużo kryć – cieszymy się z tego w dwójnasób. Po pierwsze – nic ważniejszego dla rodzica nad widok z apetytem jedzącego zdrowe rzeczy dziecka. Po drugie – nic ważniejszego dla rodzica nad… czas wolny od dziecka ;). A noce po kolacjach z kaszkami są tak dobrze przesypiane!
To… ja na dziś uciekam :).

                                      

 

Skomentuj

