Nan – pomocnik w problemach z alergią

mleko_nan_expert_sensitivWczoraj nasz maluch odwiedził swoją kuzyneczkę :). Maleńka jest naprawdę jeszcze maluchem, bardzo słodkim trzymiesięcznym niemowlęciem, które kiedyś przecież będzie towarzyszem zabaw naszego urwisa, który wydaje się być przy tej malutkiej takim wielkim chłopem!

Z całego serca cieszę się, że mogę wspomóc swą siostrę i rzeczami po małym, i pomóc w problemach. Bo – niestety – są :(. Mała ma klasyczne objawy nietolerancji laktozy. Niestety, choć bardzo staram się pomóc siostrze, z całej siły muszę się starać, by nie powiedzieć jej tego, co cały czas się ciśnie jako remedium na ich problemy: Nan Expert Bezlaktozowy. Wszyscy wiedzą, że mleko mamy jest najlepsze dla dziecka, moja siostra też. Nie ustaje w poświęceniu i karmi małą piersią. Ale niestety, niezależnie od tego, jak bardzo się stara, ilukolwiek wyrzeczeń się nie podejmie, nieustannie mała zmaga się z dotkliwymi bólami i jej rozdzierający krzyk rozlega się w mieszkaniu siostry i szwagra codziennie :(.
Nie ma nic bardziej dotkliwego dla rodzica niż nieutulony płacz własnego dziecka. Alergia na białko mleka krowiego była udręką i naszego Synka. Na szczęście mądra położna środowiskowa poradziła mi, by sięgnąć po Nan Pro H.A. Ja wcale nie odstawiłam małego od piersi, ale po prostu co czas jakiś dostawał tę dobroczynną mieszankę łagodzącą działanie białka krowiego. Ja nie musiałam się katować dietą, oboje z mężem nie katowaliśmy się zaś krzykiem naszego cierpiącego Synka. Z czasem nadszedł moment, gdy mleko zmieniliśmy na następne i wtedy już z pełną radością i satysfakcją mogliśmy mówić, że synek, fan smaku Nan Expert Sensitive, jest zupełnie wolny od dolegliwości. Ta akurat kombinacja mleka modyfikowanego, dzięki obniżeniu zawartości laktozy, pozwalała sycić mu się bez ograniczeń, a co najważniejsze – bez przykrych konsekwencji. Zadbanie o wrażliwy układ trawienny dziecka to jedno. A dostarczenie wszystkich potrzebnych składników odżywczych, to druga sprawa, nie mniej ważna. Weźmy pod uwagę jeszcze nie mniej istotny czynnik – smak. Bywają mleka dla dzieci z problemami trawiennymi, które są po prostu – co tu kryć? – paskudne. Ale nie Nan Expert Sensitive! Ja musiałam się powstrzymywać przed wyjadaniem z paczki, nasz maluch opróżniał butlę w tempie oszałamiającym… Jesteśmy najlepszymi testerami produktu, świadczącymi niezbicie o tym, że jest on wart swej dobrej opinii.
Dlatego – póki co milczę – wiem, jak sama nie lubiłam, gdy mądrowano się na temat tego, jak powinnam karmić i pielęgnować swe dziecko. Ale gdy siostra zapyta, bez wahania podsunę jej Nan – najlepsze mleko modyfikowane.

 

Dodaj komentarz